W celu dostosowania pracy Urzędu Miejskiego do aktualnej sytuacji w kraju, Prezydent Miasta Przemyśla wydał

zarządzenie

w sprawie wprowadzenia zmian w zakresie obsługi interesantów oraz sposobu funkcjonowania przemyskiego magistratu.

Nadal obowiązuje zawieszenie bezpośredniej obsługi interesantów z następującymi wyjątkami:

info.png

Ograniczenia nie dotyczą spraw:

  • sporządzenia aktu zgonu,
  • zgłoszenia urodzenia dziecka,
  • przyjmowania oświadczeń do zawarcia związku małżeńskiego,
  • wpisywania zagranicznych aktów stanu cywilnego,
  • wydania dowodu osobistego,
  • ewidencji ludności, rejestru i spisu wyborców,
  • rejestracji pojazdów i wydania dowodu rejestracyjnego pojazdu,
  • wydania prawa jazdy.

strzałka.png
Sporządzenie aktu zgonu realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, Rynek 1 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zaleca się, w celu usprawnienia obsługi, wcześniejsze uzgodnienie terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.:16 675 21 15.

strzałka.png
Zgłoszenie urodzenia dziecka realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, Rynek 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30. Zaleca się, w celu usprawnienia obsługi wcześniejsze uzgodnienie terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.: 16 675 21 16.

strzałka.png
Przyjmowanie oświadczeń do zawarcia związku małżeńskiego realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, Rynek 1 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zaleca się, w celu usprawnienia obsługi wcześniejsze uzgodnienie terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.:16 6752085.

strzałka.png
Wpisywanie zagranicznych aktów stanu cywilnego realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, Rynek 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30. Zaleca się, w celu usprawnienia obsługi wcześniejsze uzgodnienie terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.: 16 675 20 45.

strzałka.png
Wydawanie dowodu osobistego realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, Rynek 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30 po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.: 16 675 20 78 oraz 16 675 20 79.

strzałka.png
Sprawy dotyczące ewidencji ludności, rejestru i spisu wyborców realizowane będą w holu Urzędu Miejskiego, Rynek 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30 po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.: 16 675 20 80 oraz 16 675 21 20.

strzałka.png
Rejestracja pojazdów i wydanie dowodu rejestracyjnego pojazdu realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, ul. Wodna 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer telefonu:

  • rejestracja pojazdu - 16 675 20 02 oraz 16 678 21 83,
  • wydawanie dowodu rejestracyjnego pojazdu – 16 675 20 03.

strzałka.png
Wydanie prawa jazdy realizowane będzie w holu Urzędu Miejskiego, ul. Wodna 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia telefonicznie, numer tel.: 16 675 20 11.

Wszystkie dokumenty kierowane do Urzędu Miejskiego w Przemyślu należy składać:

  • za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej

    ePUAP

    za pośrednictwem operatora pocztowego,
  • w pojemniku umieszczonym w holu Urzędu Miejskiego w Przemyślu w budynku Rynek 1.

Obsługa informacyjna interesantów w zakresie spraw należących do właściwości Urzędu Miejskiego w Przemyślu jest realizowana telefonicznie pod numerami wskazanymi ►

TUTAJ

albo za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: .

Dokonywanie płatności może być realizowane poprzez:

  • bankowość elektroniczną,
  • w kasie Urzędu Miejskiego w Przemyślu, ul. Wodna 11,
  • Punkcie Obsługi Klienta Getin Noble Bank S.A.przy ul. 3-Maja 14 w Przemyślu.

fot_Agata_Czereba (7).jpeg

Zdjęcie: Agata Czereba

Obrazy: pixabay.com