• Grafika - Badanie Satysfakcji Klientów Urzędu

    Od wielu miesięcy trwa realizacja przedsięwzięć w ramach projektu "Razem Zmieniamy Przemyśl" w ramach "Programu Rozwój Lokalny" finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa. Wiele z nich to działania, których celem jest poprawa jakości świadczonych przez Urząd usług oraz rozwoju kompetencji pracowników. Wiele z nich jest na zaawansowanym etapie realizacji. Celem jednego z realizowanych przez nas przedsięwzięć pn.:” Efektywny Urząd – poprawa efektywności funkcjonowania urzędu miejskiego poprzez wdrożenie usprawnień” jest opracowania standaryzacji funkcjonowania naszego Urzędu. Jednym z elementów ww. działania jest przeprowadzenie badania satysfakcji klientów Urzędu. W związku z powyższym wspólnie z firmą wykonawczą realizującą wspólnie z miastem to przedsięwzięcie zwracam się do Państwa z prośbą o dokonanie oceny jakości świadczonych przez tut. Urząd usług.