Wszyscy funkcjonujemy w erze w której internet stał się niemalże częścią naszego życia. Nic więc dziwnego, że na każdym kroku jesteśmy przekonywani do pozytywów jakie niesie internet i tego jak bardzo ułatwia nam on życie. Z tego względu oczywistym jest, że wielu przedsiębiorców stawia swoje pierwsze kroki w internecie poszukując dobrej firmy, której specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm.

Agencja marketingu internetowego 48 Media nie tylko stworzy dla Ciebie wymarzoną witrynę, ale zadba również o jej właściwą promocję w popularnych wyszukiwarkach internetowych. Jakie powody przemawiają za tym, że Twoja firma powinna posiadać profesjonalną stronę www w internecie?

Klienci poszukują możliwości nawiązania kontaktu

Nawet jeśli Twoja firma jest znana to nie każdy zdaje sobie sprawę z tego w jaki sposób można składać zamówienia, zadać pytanie lub nawiązać kontakt z innego powodu. Numery telefonów kontaktowych, e-maile do firmy, jej adres, mapa dojazdu, miejsca sprzedaży produktów, godziny otwarcia to tylko niektóre informacje istotne z punktu widzenia potencjalnego klienta. Wszystkie tego typu dane możnauzyskać szybko w trybie online. Popularne są również formularze kontaktowe za pomocą których bez konieczności logowania można pozostawić namiary, aby uzyskać wycenę lub poprosić o kontakt.

Z jakich powodów Twojej firmie potrzebna jest strona www?

Klienci szukają możliwości zakupu konkretnych produktów

Strona internetowa może być rozbudowana o funkcjonalność związaną ze sklepem internetowym, dzięki czemu internauci mogą dokonywać zakupów online, dodając wybrane przedmioty do koszyka i płacąc bezpośrednio z poziomu witryny. Nawet jeśli witryna firmowa nie oferuje takiej funkcjonalności to rozbudowany katalog produktowy pozwoli potencjalnym klientom zapoznać się ze szczegółowymi informacjami o każdym, sprzedawanym produkcie. Pozwoli to istotnie oszczędzić czas, który muszą oni spędzić przechadzając się między półkami w sklepie, szukając wybranego produktu.

Klienci chcą poznać bliżej Twoją firmę

Przy podejmowaniu decyzji zakupowych istotne jest uzyskanie rzeczowych informacji o tym czy warto zaufać danej marce i przedsiębiorstwu. Strona www wzbogacona o rozbudowane portfolio, informacje o funkcjonowaniu firmy, nagrodach, działalności charytatywnej i innych tego typu elementach pozwala wzbudzić w kliencie większe zaufanie. Jest to bardzo istotne szczególnie jeśli w branży istnieje duża konkurencja i wiele firm posiada własne strony internetowe. Dzięki witrynie można łatwiej zapracować na zaufanie klienta poprzez przedstawienie mu szczegółowych powodów dla których warto wybrać właśnie tą, konkretną markę.