UM Przemyśl: Badanie Satysfakcji Klientów Urzędu

1 min czytania
  • Grafika - Badanie Satysfakcji Klientów Urzędu
    Grafika - Badanie Satysfakcji Klientów Urzędu

Od wielu miesięcy trwa realizacja przedsięwzięć w ramach projektu Razem Zmieniamy Przemyśl w ramach Programu Rozwój Lokalny finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa. Wiele z nich to działania, których celem jest poprawa jakości świadczonych przez Urząd usług oraz rozwoju kompetencji pracowników. Wiele z nich jest na zaawansowanym etapie realizacji. Celem jednego z realizowanych przez nas przedsięwzięć pn.:” Efektywny Urząd poprawa efektywności funkcjonowania urzędu miejskiego poprzez wdrożenie usprawnień” jest opracowania standaryzacji funkcjonowania naszego Urzędu. Jednym z elementów ww. działania jest przeprowadzenie badania satysfakcji klientów Urzędu. W związku z powyższym wspólnie z firmą wykonawczą realizującą wspólnie z miastem to przedsięwzięcie zwracam się do Państwa z prośbą o dokonanie oceny jakości świadczonych przez tut. Urząd usług.

Autor: krystian